Thursday, August 9

Tuhan Jagakan Dia!

"Bagaimnakah CARANYA untuk membuatkan diriku DICINTAI oleh seseorang?

Ibnu al-Qayyim menjawab, " CINTAILAH ALLAH, nescaya ALLAH akan MENGHADIAHKAN seseorang yang juga MENCINTAI-NYA untuk DIRIMU."

Imam Syafie pula menjawab, "Jangan cintakan orang yang tidak cintakan ALLAH, kerana jika mereka boleh tinggalkan ALLAH, mereka juga boleh tinggalkan kita”

Try layan lagu nih,best! Jiwang siot~..ahaks




Mendengar irama dan menghayati bait-bait liriknya .
Mungkin akan membuat 1000 jiwa tersentuh ..
Kita mempunyai kisah hati kita yg tersendiri ..
Cara kita menghayati juga berbeza ...

Lirik Tuhan Jagakan Dia by Motif Band

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau


Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Nota Hati : Ya Allah, tolong jaga ibuku baek2 ketika ketiadaan aku. Sungguh aku mencintai dia namun tidak lebih aku mencintaiMu. Ameenn~...*This song is dedicated to my beloved mom,love you mom*

..Try to SPREAD the love.. ^_^

2 comments:

Anonymous said...

Hum,femesnya kagu ni..si dia pun pernah suruh fira dgr.memang best:)

http://xiexiepinky.blogspot.com/2012/08/i-am-masscomers-semester-1.html

Unknown said...

bes kn..hehe...ingtkan si dy fira yg nyanyikn..hehe

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers