Tuesday, August 7

JPA oh JPA!


Memang ujian betol la dalam bulan pose ni. Aishmen.. Aku baru je nak try apply untuk biasiswa JPA tapi hampeh... Selalu error je. wew.
Dah la dia bukak untuk beberapa hari je. huhu. *Sumber kewangan aku~*
Sesapa nak try apply, klik sini 

Huhu..macam-macam benda jadi kat aku hari ni. Dah la dari semalam aku try bukak laman web JPA tapi tak dapat, petang tadi tersalah pulak potong cili. Habes "panas" tangan aku ni.
Dah la kulit aku ni jenis yang sensitif, senang dapat penyakit.

Kalo basuh baju guna tangan especially guna peluntur klorox, lagi la teruk tangan aku mengelupas. Mau 2 minggu baru hilang pengelupasan tu. Tapi orang lain pikir aku ni ngada-ngada. Sengaja cari alasan malas basuh baju. hermmm... Ikot la apa orang nak cakap, lepas penat mengata berhentilah dia.
Entah kenapa semua berkait dengan diri aku ini sensitif. Tangan aku dah la tak betah nak kena sabun, muka aku pulak tak boleh berminyak ciket, beranak pinak la acne tu. Adoi.

Ni belom cakap hati dan perasaan lagi. Sensitif giler kot. Haha. Walau aku ini seorang yang sensitif/cepat terasa dengan orang namun aku hanya pendam jelah perasaan itu.

Thats me. Aku lebih suka pendam daripada memberi tahu kat orang lain. Aku takut nanti kalo aku cakap akan membuat orang lain terasa. Biarlah aku seorang yang merasa kepedihan itu.HEhe
Amigos~..

Sekian :
: : Salam Ramadhan : :


..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers