Monday, August 20

Satu hari di hari...

Suatu Hari Di Hari Rayalah~...
Selamat Hari Raya Idulfitri kepada semua blogger yang singgah kat sini. Hehe. Semalam tak sempat nak update sal hariku. Ermm, busy sangat dengan tetamu yang hadir yang tak putus-putus.
Hari raya memang syok, mana tak syoknye still ada orang nak bagi duit raya. Haha, Tu pun my bro and my dad je yang kasi. huhu. sadisnye. Orang lain semua tak nak bagi kat aku. Kenapa???!?
Aku still boleh dibagi duit raya oke? Anyway tak apalah, hari raya aku tak semestinya ada duit raya baru lengkap. Cukup la sanak saudara aku mengenali aku dan kami dapat 'beramah mesra' di hari raya..hoho
Raya tahun ni lebih syok ciket la sebab aku ada kakak bersama. Hehe. Ada gak orang nak menemani aku dalam kepayahan melayan tetamu. Hehe. Ringan ciket beban aku ni.
Seperti yang abahku janjikan dulu iaitu dia akan bagi gaji kat aku selepas raya, janjinya ditepati..haha.sila klik sini untuk cerita selanjutnya sal gaji tu..haha.
Happy giler r, tak pe lah orang lain tak nak bagi, "duit raya" yang abah aku bagi dah mencukupi *bagi aku lah yang rasa benda ciket pun dah rasa macam banyak..haha*. Boleh lah aku guna duit tu untuk buat belajar kat U nati..huk3..jangan membazir.

Sekali lagi tahun ini aku tidak ada baju raya. Hermmm, tak apalah asalkan dalam diri aku menjadi orang baru. Haha. Sekarang ni pun nak kena berjimat, beli apa yang patut bukan beli apa yang kita nak.
Aku nak kena berjimat selepas aku tidak dapat memohon untuk biasiswa. huhu. sedeyy je ase.

And this is my family. Walaupun kecik tapi kami tetap bersyukur..haha...walaupun hari raya, gaduh tetap ada..haha


Aku pun nak tayang gak la gambar family tercenta. Hahaa~. Dari tadi lagi aku duk bukak FB , ramai orang duk upload gambar raya. Siap buat cover kat FB kot. Bangganya dia dengan family dia tu.hehe
Bila raya je 1 lagi masalah timbul
Aku pun ada masalah...macam biase la

Macam jugak perempuan lain, aku ni mempunyai masalah berat badan. Aigoo..bertambah-tambahlah lemak aku ni bila hari raya ni. Dalam sehari tu memang tak boleh berhenti makan!. Adoii, apa nak jadi dengan aku ni lah. Ingatkan bila dah cuti ni boleh la kawal makan, tapi sekarang semakin menjadi-jadi tabiatnya. huhu. Dah try ikut petua nak kurus tapi tak jadi. Apa harus aku buat ni?????
hemmm...
done here. Nak gi makan jap..haha

Sekian :
: : SALAM AIDILFITRI : :



..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers