Monday, August 6

Ada apa dengan mimpi?

✿ Quote of a day :


Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita.


Tetiba je nak tulis sal mimpi ni. Hermm... Ada apa dengan mimpi sebenarnya? Betul ke ia hanyalah mainan tidur ataupun dia nak bagi sign kat kita sal something???
Okey sebelum ni aku banyak kali mimpikan benda yang sama. Aku pun tatau la kenapa. Orang kata bila kita stress je kita akan mimpi. Tapi bila masa pula aku stress. Haha. Stress apa pula kalo hanya duk rumah goyang kaki?

Baru-baru ni ada termimpi benda yang sama. Mimpi aku ni pelik sikit. Entah kenapa dalam mimpi tu aku asyik kena kejar je ngan orang. Yang tak tahannya dia oarang yang nak kejar aku tu sebenarnya nak bunuh aku! Adoi. Menakotkan jugak lah sebab tak ada orang pun nak tolong aku time tu.

Yang tak boleh blah lagi, bila aku hampir "tertangkap" , aku dapat tahu orang yang kejar aku tu adalah orang yang sayang kat aku *eventhough aku tak kenal dia or nampak dengan jelas muka dia - biasa lah dalam mimpi* . Kalo aku nampak muka dia kan senang, boleh aku tahu siapa dia. Haha. Mimpi selalu je macam tu, kalo orang yang suka kat aku mesti tak nampak muka. Hahaha.*perasan jap* huk..huk..huk..

Lupakan sal mimpi orang minat kat aku tuh,hehe..yang aku peliknye kenapa aku asyik kena kejar + nak kena bunuh? Apa maksud mimpi ni? Memang ada orang nak bunuh aku ke? Or ada orang tak suka aku + bermusuhan dengan aku? haiya..manyak susah ma..
Aku nak mintak maaf la kalo ada yang terasa ngan aku ea. Aku insan biasa, insan yang lemah banyak buat salah. IM SO SORRYYYY~~ *tolong jangan bunuh aku*

Kalo ada sesapa tau sal maksud mimpi macam ni tolong roger kat aku ea..huhu...takut jugak kalo ia betol2 terjadi. Ermm... aku tahu, kita pun tak boleh percaya sangat ngan mimpi-mimpi ni, syirik namanya. I just want to know je..hehe..

Sekian ;
: : SALAM RAMADHAN : :


..Try to SPREAD the love.. ^_^

2 comments:

NaDiRaH ZaHaRi said...

setakat nie 3 mimpi sy yg betol2 jd. 2 pasal kematian and 1 pasal tsunami.

Unknown said...

@zai: mimpi sy yg lain dh byk kali btol2 trjadi..huhu...tu la sy tkot mimpi ni btol2 trjdi..

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers