Thursday, August 23

#4 Kekasih Gelapku : Rindukah aku?



..rindukah aku pada orang yang tidak merindui aku serta mengingati aku?
...rindukah aku pada si dia yang jauh disana?
...rindukah aku pada seseorang yang bukan milikku?
..dan sebenarnya~...
apakah yang aku rasakan kini?
herm, mungkin hanyalah mainan perasaan yang aku ciptakan sendiri
sadisnya cerita aku.
tak apalah =_="

Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita
Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta
Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta
Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta
song : Deja vu By Shila Amzah



___________________________________________________________________

Cerita yang sebelumnya dari post yang sama
Kekasih Gelapku : #1 , #2 ,  #3




..Try to SPREAD the love.. ^_^

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers