Saturday, August 4

#2 Kekasih Gelapku : Tipah Tertipu ke Mak?

Quotes of a day :
✿ Usah DICARI mana KESILAPAN dalam TAKDIR yang DITETAPKAN oleh ILAHI Tapi CARILAH punca KELEMAHAN diri DALAM menempuh UJIAN yang DIBERI 


Jangan tertipu Oleh Perhatian
Akibat dari sebuah perhatian, biasanya bermula pada hati kecil yang mula merasakan jatuh cinta. Maka, kita  janganlah   mengambil kesimpulan bahawa si dia jatuh hati sdengan kita. Hindarilah perasaan-perasaan ini jika berdekatan dengan si dia, jangan disalah sangka setiap perhatian dari si dia. Ini sememangnya tidak mudah kerana fitrahnya manusia sangat suka diberi perhatian
Penyakit  tipuan hati ini memang lebih banyak dirasakan oleh wanita, kerana secara fitrahnya wanita suka dipuji, di berikan perhatian yang lebih. Sebab itu juga wanita yang paling banyak mengalami patah hati.
Oleh itu, batasilah berhubungan dengan lawan jenis yang boleh membuat semuanya kacau. 

Setelah aku fikirkan balik, adakah selama ini aku tertipu dengan segala perhatiannya?herrmmm...tak la tapi aku pasti hati kecilku ini tidak menipu. "harap-harap la~" . Ikot lah apa orang nak kata,biarlah aku ditipu asalkan hatiku bahagia. Hatiku sudah bersiap sedia untuk menghadapi segala kemungkinan yang bakal berlaku. Aku juga sudah tidak berharap dia untukku. "mungkin" . Kalau lah jodohku tahu apa yang aku rasa, mungkin dia akan kecewa. Kecewa dengan sikapku yang tidak mahu menerima kenyataan. So mulai hari ini aku mesti belajar melupakan apa yang aku rasa ini. Aku berharap cinta ini hanya untuk ALLAH SWT, RASULULLAH SAW & jodohku. hehe. SMILE :) , dont cry for something that you will never get!


Tweet
..Try to SPREAD the love.. ^_^

1 comment:

Anonymous said...

how's things erisalevine.blogspot.com blogger found your website via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumer-services.net they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic Take care. Roberto

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers