Thursday, August 2

#1 Kekasih Gelapku

Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku... 

Haha...aku tak penah pun cerita kat blog ni sal mamat yang aku minat tu. Hermm, entah kenapa hari ini aku tertarik nak tulis pasal dia. Maybe sebab 2-3 hari ni aku duk asyik teringatkan dia kot..hehe..
Aku baru nak melupakan dia tapi bayangan wajahnya sentiasa bermain difikiran..haha..semppoooiii~
Dialah orang pertama yang berjaya mencuit hatiku ini. Haha. Walaupun sebenarnya aku banyak dah minat kat orang tapi dia ni special sikit. Dah lama aku minat kat dia hampir 3 tahun dah. =_="
Dia ni special sebab aku minat kat dia bukan sebab "cinta pandang pertama" tapi sebab aku mengenali dia sebagai seorang yang caring, baik, ada agama and yang paling penting memiliki ciri-ciri suami idaman aku. HAHA. First time aku kenal dia pun aku dah rasa something dah. Time tu dia caring giler especially kat aku..haha...nak perasan jap.

Entah kenapa aku dah macam terikut-ikut dengannya. I meant pilih tempat belajar sama dengan dia. Dari dulu lagi. Mungkin ini satu kebetulan kot. Aku cuba untuk berhubung dengannya namun tidak dilayan. Malunye. Tapi niat aku berhubung tu just untuk bertanya khabar as "adik-abang" (dia tua sikit dari aku). HUHU.
Entah kenapa orang lain dia layan tapi aku?!?! Dia macam nak jauhkan diri dari aku dah. Sedihnya.


My love never express. Aku tak penah lagi confess "cinta" aku kat dia..haha..aku cinta ke?hermm entah la belalang. Pantang nenek moyang aku untuk bagitau kat laki tu yang kita suka kat dia. Haha. Aku tak nak jadi perigi cari timba walaupun benda tu tak salah. Tak apalah, aku harap aku ada jodoh dengan dia, hehe. Biar Allah SWT saja yang menentukannya. Kawan-kawan tolong doakan kat aku jugak ea.

Aku tak tahu la nak berhadapan dengan dia macam mana nanti kalo dia tahu yang aku sukanya. Haru biru jadinya. Akhirnya "Biarlah Rahsia~ " Tapi mujur lah dia tidak pernah membalas apa-apa dariku. Terhindar sikit aku dari dosa bercouple ke..haha...macam lah dia tu nak couple ngan aku ni.

Okey aku tahu maybe aku ni banyak 'perasan' sorang diri kot. huhu . Tak apalah, biarku pendam sendiri kisah cintaku ini..haha...cinta lah sangat XD
Done here. Bye
Jodoh itu rαhsiα ALLAH.. ♥
☻♥☻
/█\/█\
.||.||.
SEKUAT mana SETIA.. SEHEBAT manα MERANCANG.. SEJAUH manα MENUNGGU.. SEKERAS manα BERSABAR.. SEJUJUR manα MENERIMA.. Jikα ALLAH Tidαk Menulis Jodoh Bersαmα. Tetαp Tidαk Akαn Bersαmα.

: : Salam : :


..Try to SPREAD the love.. ^_^

2 comments:

NaDiRaH ZaHaRi said...

'cerahkan' kekasihmu~ haahaha..btw,rasa mcm tau jer sape, tp xingt nama ^__^

Unknown said...

haha..susah la nk cerahkan tu, xde org nk suluh..haha...sy ad 1 je kekasih gelap tu..haha

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers