Thursday, August 2

Segmen Lokman : Saya Blogger Dari U punye suka la..haha


Boring-boring jom try join segmen ni, bleh kenal-kenal blog lain
haha


Jom join, just klik kat banner/ gambar atas ni je..senangkan?
thanks to Bella Nabilah sebab sharing ^_^

Erisa sebenarnye baru nak masuk U bulan september ni..haha...
Walau apapun dah comfirm nak jadi mahasiswa kat situ.
Officially, Saya Blogger Dari Universiti Sains Malaysia ^_^
Haha...study in Health Science. Sapa-sapa dari USM moh ler kite kenal ye
hehe. PEACE~

Aku mahu menjemput kawanku untuk join..hehe...

: : Salam : :



..Try to SPREAD the love.. ^_^

9 comments:

lokman said...

Terima kasih sebab sudi join segmen saya.. ^_^

sila check link anda di dalam senarai peserta..

NaDiRaH ZaHaRi said...

Erisa, my nickname for blog is nadirah zahari.

Unknown said...

ok thanks ^_^

Unknown said...

haha..oke nad!..terikut2 fb plak..hehe

Unknown said...

oke..thanks sbb sudi terjah sini..hehe ^_^

Unknown said...

thanks sbb sggah~

iamcikmisi said...

salam.. datang dari segmen yang sama > done follow sini.. salam kenal

http://keyrajoongki.blogspot.com/2012/08/segmen-lokman-saya-blogger-dari.html

jom join segmen ni lak ea =) hope sudi join

http://keyrajoongki.blogspot.com/2012/08/segmen-kad-hari-raya-eksklusif-by.html

mselim3 said...

http://mselim3.blogspot.com/2012/08/saya-blogger-dari-universiti-terbuka.html

saya dari segmen yang sama...moga bertambah kenalan dan pengetahuan...k

ok dah follow,,,,

Unknown said...

thanks @mselim3..done follow u back ^_^

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers