Wednesday, July 11

Sweet 19th




Alkisah pada zaman dahulu :

"Pada suatu ketika dahulu, seorang bayi yang cukup sifat (Alhamdulillah~) telah selamat dilahirkan ke dunia tanggal 11 Julai 1993. Bayi tersebut comel...haha..tak sangka bila besar dah jadi lain macam je..haha..."


"...dan akhirnya baby tu membesar jadi aku sekarang ni..haha...sekian terima kasih"
apa yang aku melalut ni? adoi..
Nampaknya dah genap 19 tahun aku hidup di dunia ini, syukur alhamdulillah Allah SWT masih mengurniakan setiap nafas yang berharga ini. Namun, aku sedar selama ini aku tidak lah menjadi insan yang sempurna. Yang bisa mengikut segala syariat Islam. Dan mulai saat ini aku berdoa agar aku dapat berhijrah ke arah kehidupan muslimat yang sejati.  Amiinn~...

Aku arap agar Allah akan panjangkan umurku agar aku dapat mencari pahala dari-Nya dan mendapat cinta yang agung daripada Dia yang Maha Esa..huhu...


* thanks kpd frenz aku yg dh wish..hehe..i love u all, u're the best present!


..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers