Monday, July 30

Alhamdulillah



Alhamdulillah, syukur kepada yang Maha Berkuasa kerana dia telah memberikan yang terbaik untuk diriku ini. Selepas apa yang aku lalui setahun lepas, kini aku merasai kemanisannya. Walaupun aku tidak berharap untuk mendapat bidang pengajian itu, namun aku redha kerana aku tahu Allah SWT telah memberikan yang terbaik.

Ye, dulu masa kat matrik aku keseorangan tiada teman yang dikenali namun terima kasih kepada semua yang monyokong aku untuk belajar berdikari ditempat orang. Alhamdulillah. Dulu aku merungut kenapa aku keseorangan sedangkan yang lain mempunyai kawan-kawan. Pada mulanya aku cemburu kerana mereka boleh mengenali tempat baru bersama kawan-kawan. Tapi aku ketika itu hanya keseorangan tiada teman yang mahu menemani aku. Mujurlah kemudian harinya aku dapat membiasakan diriku ditempat baru..huhu

Dan kini aku akan memasuki Uni. Ermm, impian aku dulu termakbul. Aku punya kawan di sini. Coursemate merangkap hostelmate. Hehe. Alhamdulillah. Syukur yang terhingga kupanjatkan kepadaNya. Dan aku berharap aku akan berjaya mencapai segulung ijazah nanti bersama-sama rakan-rakan seperjuangan nanti. AMEENNN~


..Try to SPREAD the love.. ^_^

2 comments:

sha_azmi said...

insyaAllah,all the best!

Unknown said...

thanks sha..hehe

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers