Sunday, July 22

Busy?


Okey dah 2 hari kita berpuasa. Apa khabar puasa anda hari ini?hehe...
Dah lama aku tak update blog ni, terasa sunyi sangat...huhu...




Mybe sebulan yang akan datang aku akan menyepi seketika
huhu.. Selepas keputusan UPU keluar, hidup aku menjadi tidak teratur.
Yelah, hari tu bingung berfikir untuk membuat pilihan antara UM dan USM
Masuk kejap dalam "dilema wanita"..haha..sebab 2-2 course yang sama...
Finally i make a decission untuk pilih USM!
Yup,.. USM adalah salah satu u impian aku (bukan sebab ada si dia).
Ce tengak wishlist aku, tak sangka aku dapat penuhi wish tu..hehe..
Lepas tu banyak benda yang aku kena buat, buat pengesahan, medical check up..buat itu...buat ini
huhu..tambahan pula sekarang ni dah masuk bulan puasa. Aku daftar u pada 1 Sept 2012.
Thats mean aku hanya ada masa lebih kurang sebulan lagi untuk bersiap. HUHU..
Tahun ni entah ada entah tak ada baju rayaku. Rasa macam tak de je sebab banyak duit dihabiskan untuk
keperluan aku masuk u..huhu
Sedihnye...



Dah la yuran kena bayar sebelum daftar. Kali ni banyak duit nak kena pakai. 
Mujur barang2 lama time kat matrik aku boleh recycle balik, jimat ciket. Tak perlu beli lagi.


Busy? yep...aku sedang dan akan busy nanti. Mungkin selepas masuk u ni aku akan jarang update, huhu..
biase la budak baru, banyak benda yang nak kena explore.hehe
Kalau sempat harap dapat update perkembangan terbaru aku yang baru memasuki alam UNIVERSITY!
YAY..aku dapat gak merasai jadi student U.,Alhamdulillah~
Oke lah, masa untuk pi prepare barangan yang nak dimasak untuk berbuka nanti.

* * *
SELAMAT BERPUASA SEMUA.
- mintak ampun la kalo ada tersilap or terkasar bahasa - 

..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers