Sunday, July 29

Oh lappy~





Nak laptop ni~



Setelah 2-3 hari berpisah dengan lappy, Finally aku dapat balik..yay!!
Entah penyakit apa la yang menyerang lappy ni sampaikan tak leh bukak, huhu..
Sebab baru dapat lappy dah tak tau nak berceloteh sal apa..huhu

Okey..

semalam aku pi berbukak rumah mak sedara aku. Dia wat kenduri so i follow lah.hehe.
Aku baru jumpa seseorang yang pelik semalam. Bukan aku nak mengata tapi..erk..aku nak bagi pengajaran kat orang lain ciket.

Terkejut giler aku semalam bila jupa ngan sorang mamat ni a.k.a sedara aku.



Ada ke patut orang berbuka makan kurma, tapi dia berbukak dengan ROKOK?!?!
Apa kenalah dengan dia sorang..ish3..kalo sebatang tak terkejut sangat tapi ni siap hisap 2 batang kot sebelom 'berbuka' dengan makanan lain.
Apa nak jadi lah. Isteri dia tak nak tegur pula.
Kan kalo aku tegur nampak macam aku ni busy body tapi yelah paham2 la pembaca semua.
Rokok tu comfirm2 dah berbahaya untuk kesihatan, dia pulak jadikan benda tu sebagai juadah berbuka.
Apa rasa rokok tu sampaikan nak berbuka pun dengan benda tu?

Tak paham la aku.
Kepada perokok diluar sana, bertaubat lah. Sayangi orang disekeliling anda. Janganlah menjadi penyebab orang mati. Anda nak ke tengok family anda mati disebabkan anda? Cepat-cepatlah katakan tak nak kepada rokok. Tak cool la orang merokok ni. Dah la mendatangkan penyakit. Bodoh betol lah kalo ada perempuan yang sukakan lelaki yang merokok. Perokok ni memang tak ada masa depan! (opps,terlebih sudah~..sori kalo terasa..)
Sah-sah rokok tu mendatangkan penyakit berbahaya dan boleh bawak mati, nak jugak kawen ngan perokok tu. Harap aku dijauhkan lah dengan lelaki seperti itu. Nauzubillah...






..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers