Saturday, September 1

tak sabar nak masuk U !


okey2...sebelum sebelum ni aku wat rilek je, tak macambudak nak masuk u!
haha
dan baru hari jugak aku nak wat preparation, beli itu ini. Cepatkan aku?haha
*padahal esok 1/9/2012 aku dah nak kena g daftar!*


terbaek r.. memang kalut giler
dan mujur ada bantuan mummy ku yang menemaniku melipat pakaian. Haha. 
Banyak sangat ke aku bawak baju? rasa macam sikit je, dalam 2 beg bagasi?
haha... mak aku kata "dah macam nak pindah rumah, padahal U tu bukannye jauh sangat pun"
erkk..?? Tak boleh ke bawak banyak?haha...dah aku rasa macam baju 2 perlu so aku bawak la.
Tu pun banyak dah tinggal kat rumah =_="

Okey2....paling menyayat hati, aku dah tak boleh aktif berblogging ni. Maybe aku akan busy? entah ler tu tapi yang pasti buat masa ni aku tak boleh bawak laptop lagi. Kena cek surrounding dulu, mane tau ada yang mencurigakan? haha.. bahaya bawak awal-awal, takot hilang.

k r, aku pun dah nak tido ni, say gudbye to blogging's world..huhu...
esok dah nak daftar dah~

sekian terima kasih

nota kaki : erkk..header aku macam mane ni? tak siap-siap lagi?!?!?
anybody boleh tolong buat tak?for free??..hehe...buat amal jariah la ciket..hehe


..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers