Friday, September 21

Tak balik?

First of all hari ni pelik sikit. Bukak blog,intefer dah bertukar ke blog inteference yang baru tu. Seriously tak suka sebab masih 'kekok'. hoho. Cam pelik ja. Memang totaly dah tak leh guna ka intefer yang lama tu? 
__________________________________________________

Weekand ni aku tak balik, huhu.. *sedih..sob..sob..* sebab esok (sabtu) ada program kat U aku ni. Haish rajin bebenor u aku ni nak buat program untuk budak baru. Minggu lepas kem, minggu ni ada program ceramah, next week program larian. Memang 2 minggu ni aku tak balik rumahlah jawabnya.

Entah mengapa pagi-pagi hari ni aku terbangun awal. haha. Apa la aku mimpikan semalam sampaikan hari ni pagi-pagi lagi aku dah mandi. haha. Selalunya hujung minggu macam ni tengah hari baru nak merangkak masuk bilik air. huhu. *rajinkan aku?haha*
Okey, tetiba je pagi ni aku rasa nak breakfast. haha. Jarang sekali aku kelaparan pagi-pagi macam ni. Bila turun ke cafe, hampeh.. dia orang tak sediakan makan pagi untuk weekand! Adoi, kalo balik kan best. huhu. Hidup di U ni memang kena belajar kendiri ke? I mean semua sendiri? Okey aku masih tak biasa dengan semua itu.
Aku dah la bukan jenis "budak sosial". Dalam konteks budak sosial maksud aku ialah aku bukan jenis yang suka makan kat luar. That's it. wew. Kalo lambat lambat *dekat kol 6* makanan di cafe akan habis! Dah la malam dia orang tak bukak cafe. Dalam kata lain, student haruslah "berdikari" mencari makan diluar.
Yep, im not that type girl yang suka berjalan-jalan "tergedik-gedik" kat kedai mamak kat luar. I prefer to stay at hostel! fullstop! Aku tak biasa lah nak makan kat luar. Aku bukan memilih tempat makan tapi biasalah kalo kat kedai mamak tu ada "orang" macam mana. Aku tak boleh lah kalo ada orang pandang aku dengan pandangan yang pelik. *tak sure gak orang tu pandang aku ke tak* Aku rasa macam tak selesa je. One more thing, habit student sini kalo nak makan malam mesti keluar pukul 6.30 lebih-lebih gitu. Hello? adik oi , time nak dekat maghrib tu. Tak manis la kalo "anak dara" keluar time macam ni.
Nak keluar malam-malam pula rasa buang masa pulak, nak study beb!..haha. Kesimpulannya, aku kelaparan la tiap malam kat dalam bilik tu. Tak kan nak makan megi tiap malam kot. huhu. Memang boleh kurus akau macam ni. Dah la tengah hari tak berkesempatan nak makan, just makan roti je sebab rehat SEJAM je. huhu.

Okey-okey ni citer sal "pembelajaran" aku. haha. Aku tak nak citer sal anatomy but ni sal subjek psychology! haha. awal-awal sem dah kena belajar benda ni. First expression aku sal sal subjek memboringkan but ia meleset sama sekali. Enjoy kot belajar psycho ni. Ia tentang oursself. Cewah. Straight 3 jam aku belajar subjek ni dalam seminggu. haha. memang psycho la. Lecturer dia pun sempoi giler r, boleh wat lawak.

 Semalam dia ada bercerita sal couple. Okey,part ni aku macam tak bersetuju sikit ngan dia. Ada ke dia kata "bercouple" ini normal?  and kepada yang tidak ada bf ni a little tak normal.. WTF?!? Dia kata mengikut pembelajaran psycho ni pada usia kitorang sepatutnya mempunyai perasaan to other gender. Kena ada perasaan kasih sayang kepada orang lain selain daripada family sendiri. Adoi, sori la aku bukan tak nak or tak suka lelaki tetapi in fact kebanyakan lelaki ini tak boleh menggugat hati aku lagi. Haha. Kalo aku, aku tak nak bercouple, nak kawen terus. Haha....... Tak lah aku berdosa couple. kikiki.

okey lah time to basuh baju... bye all~

NOTA HATI : thanks la kepada yang mendoakan kesihatan aku *kalo ada la*. Alhamdulillah, walaupun sekarang ni aku jadi cepat penim2 tapi demam n batuk tu dah beransur pulih. Syukran~ ^^

..Try to SPREAD the love.. ^_^

1 comment:

FarhanahAdzlan said...

psychology ni memang best senior saya cakap la..hahaha~
Gud lak sis kat U ye:)

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers