Tuesday, September 11

Sinar Baru


Sinar baru ke? haha. aku sendiri pun tak tahu adakah ini sinar baru atau pun apalah. erm,..yang pastinya aku perlukan sinar baru a.k.a semangat yang baru untuk terus berjuang dalam industri ini. haha. macam lah aku ni artis pulak.
Okey aku sebenarnya tengah ketandusan semangat. Kemana semangatku sudah menghilang? Tiap hari pergi ke kelas pun macam biasa je. Seriously aku tak tahu lah kenapa denganaku ini. Adakah masih dalam mode demam yang menjadikan diri aku ini blurr? adoi, sampai bila aku nak jadi orang blurr cam gini.

Sekarang iniaku sudah merasai kehidupan sebagai seorang mahasiswa. =_=" Keletihan mengejar aku. Entah kenapalah aku sering kali berasa letih and tidak bermaya je. huhu. Dah belajar aku tak faham. Its all about BIOLOGY! serius aku tak minat bio, entah kenapalah aku terima kos ni. Dah la lecturer ajar laju. 3 chapter in 1 hour. Gila siot. Aku dah layang lembab dalam nak memahamibenda baru. huhu. Sedih aku rasa bila terkenangkan diri ini. haha.
Dalam kelas tadi pun aku dah tertido *kejap je..terlelap!* Dahlah letih rasa boring pulak tu. Adoi. bio oo bio, please be kind to me! *dizzling...~* need to study right now!
goodbye bloggie! huhu

salam keboringan !


..Try to SPREAD the love.. ^_^

2 comments:

Anonymous said...

Hello, I simply wanted to take time to make a comment and say I have really enjoyed reading your site.

Anonymous said...

After research a couple of of the weblog posts on your web site now, and I truly like your means of blogging. I bookmarked it to my bookmark web site list and shall be checking back soon. Pls take a look at my site as nicely and let me know what you think.

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers