Wednesday, June 26

Cuti Yang Panjang....

Okey nampaknya sudah lama aku tidak menghadirkan ceritaku disini. huhu. Al-maklum lah sibuk mengalahkan menteri. haha. Well... sebenarnya banyak benda yang aku nak kongsi tapi memandang hari demi hari aku tangguhkan, aku jadi lupa dah apa yang aku nak cerita tu. huhu. *aku dah mula nyanyuk sekarang...*
Busy sampaikan lupa birthday blog aku yang baru setahun jagung..huhu....

1st-ly aku nak bagitau aku dah selamat menghabiskan pengajian tahun pertamaku.ase macam baru je start sem 2 sekarang dah habis. Masih terngiang2 lagi post awl sem dulu. sini. haha. rasa macam tak percaya pulak. teringat post terdahulu yang nak masuk u. sini. Tak sangka jugak lah dapat mengharungi pahit getir kehidupan di universiti selama setahun..huhu..apalah nasib aku ye kalau aku pilih UM dulu..huhu....

Okey nampak tak slip exam aku?haha...ambik kau, sem ni aku ambik 10 subjek kot -_- . Lepas tengok slip exam baru aku sedar betapa banyaknya subjek aku ambik sem ni. huhu. RARE kot..haha...cukup 21 unit a.k.a credit hours.

Mane tak busy nye, dengan 10 subjek pelbagai esaimen diterima..huhu...sadis ase. Mujur la untuk final exam    kena exam untuk 7 subjek je. 3 lain tu dipenuhi dengan quizes and esaimen..huhu. Doakan la aku dapat result yang terbaek. Kadang kala cemburu tengok rakan dari U lain yang ramai dapat dekan. Kat tempat aku sapa yang dapat dekan tu memang lagend la.huhu. Jarang nak jumpa budak melayu yang dapat, kebanyakannya chinese aje. Kesulitan exam dipaper yang ada negative marking *semua paper ada negative marking, macam mane lah nak score -_-*
Ini kalilah permarkahan universiti yang tidak dapat aku terima. Memang idok ler kalo nak menembaknye. Salah tembak potong markah -_- aigooo~....
Arap kali ni dapat capai target la..huhu..
Kesibukan aku bukan di part study je, tu belum termasuk ngan aktiviti lagi. Aku pun kena struggle mendapatkan tempat di desasiswa. Orang2 selalu tanye aku, asal nak duk kat asrama sedangkan u dekat ngan rumah *dekat la sangat* . ehemm...kat asrama aku "lebih belajar" dari duk kat rumah menghadap tv. hoho..
Cuti antara year memang best! Summer Holiday.haha. lama sampaikan aku tak tahu nak buat apa kat rumah tercinta tu.wew.huhu.
tengok la kalau aku rajin nak update blog.haha....
k,bye....

..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers