Tuesday, February 19

Diawal Semester yang hening~

"mulakan hari anda dengan senyuman.." ngee~
okey no more holiday..ehem,ase macam tak puas ja cuti kali ni. huhu. Banyak benda tak buat lagi..tuptup..kelmarin dulu dah ada tercongok kat dalam hostel ni -_-...aigoo~...start-start kuliah dah dapat esaimen berlambak! next week nak kena wat presentation dah..memang terbaek r,belum pernah minggu ke-2 study dah kena present..huhu...

HARI PALING PACK & LETIH SEDUNIA (DUNIA AKU LA)
Kalo orang len tak sabar nak hari Isnin tapi aku taaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
Letih giler kot, dari pagi sampai malam ada kelas! Masa gap ada untuk solat je... adoi macam mane aku nak hadapi hidup hari isnin sepanjang sem ni?  'Kalo andai bernasib baek akan dapat kuliah anatomy selama 3 jam tanpa henti -_- '
Boleh jam otak aku nak serap semua ilmu tu dalam sehari..huhu...kecian betolkan kat aku kn?huhu

DARING NYE AKU!
Okey entah bagaimana aku telah dirasuk untuk mengambil subjek yang paling aku tak suka dari dulu sejak sekolah menengah. H.I.S.T.O.R.Y !
aku pun tak pasti kenapa aku begitu berani mencabar diri untuk mengambil subjek History of Health Science. -_- aku ni memang lempap sikit bab-bab sejarah..heerrmmm....padahal subjek tu elektif ja. huhu.. *ni kes nak cukupkan unit elektif r nihh!*
next sem dah la wajib kena ambik TITAS. so nak motivate kan diri, aku nak kena start belajar sejarah dari sekarang dengan mengambil subjek nih. hoho. i meant TITAS n history of health science pun lebih kurang je kot,kalo dah hafal sem ni nati next sem senang sikit la...hoho..
And sem ni aku ambik 10 subjek. terbaek tak? aku memang tak puas hati time SPM nak ambik 10 subjek..hoho -_-  ni poyo namanye! *dah terpaksa ambik 10 subjek sem ni demi sem depan yang akan buzy*

DAH TAK BOLEH BALIK RUMAH!
okey another thing is aku dah tak boleh balik rumah setiap hujung minggu. fullstop. Disebabkan oleh result aku yang tidak memberansangkan dan agak mengecewakan parent aku, sejak itu aku telah diisytiharkan tidak boleh balik ke rumah kecuali atas sebab-sebab yang terdesak (eg : umi suruh aku balik sebab rindukan aku..hoho) . Walau apapun, aku memang tak leh balik pun sebab sekarang ni banyak aktiviti yang aku sertai (semata-mata untuk merit desa..hoho) dan esaiman bertambun nak kena disiapkan segera. ehemm, inilah kehidupan aku sekarang -_-"
p/s : hey i see you, dah lama tak tengok :P ...hoho....cam besa lah i bleh tengok u dri jauh jelah, i bukan sape-sape bagi u..huhu....
"wahai mata jagalah pandanganmu..wahai telinga jagalah pendengaranmu...wahai hati jagalah perasaanmu...wahai otak jadilah tempat yang terbaek untuk membuat keputusan...agar aku tidak tersilap langkah dalam menghadapi cabaran hidup"

..Try to SPREAD the love.. ^_^

2 comments:

@AdamantiumFA said...

Salam.. alrw siannyer dia.. Sabar naa adik ku jiha..

Unknown said...

good luck dear.. mcm mak amal, ckkp jer jangan balik umah tp amal tahu dia rindu amal :D

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers