Thursday, February 14

#10 Kekasih Gelapku : Jarak Antara Kita~

coffee & pasta from : ~*•.Sebelum Engkau Halal BagiKu.•*~
huhu..i loike this post
Bismillahirrahmanirrahim…
Sekarang aku tahu mengapa ALLAH menciptakan JARAK diantara kita, kerana ALLAH ingin kita JANGAN terlalu dekat agar RASA CINTA yang telah DIA anugerahkan dihati kita tetap terjaga kesucian maknanya, tak ternoda kepada yang namanya ZINA,,, 

Sekarang aku tahu mengapa ALLAH memisahkan kita,, membiarkan kita mengolah dan memahami CINTA dalam kesendirian dan menyimpannya dalam DIAM,, agar ia tak terusik dalam pergaulan yang belum saatnya kita nikmati, kerana belum terikat dalam ikrar suci yang bernama PERNIKAHAN,..

Tahukah dirimu, mengapa ALLAH menciptakan kantung mata kepada kita,,?? Agar disana kita dapat menyimpan airmata kerinduan yang kadang menyergap bilik hati kita dan ia dapat terpejam, meredakan semua dalam DOA dan menghadirkannya dalam bayang sekejap,, untuk menjadi sebuah HARAPAN yang akan menguatkan kita,..

Tahukah juga kamu?
Ditelapak tangan kita telah diukir-Nya sebuah nama,, yang tetap di rahasiakan-Nya untukku dan untukkmu,, agar kita senantiasa membawanya dalam setiap DOA kita kepada-Nya, berharap yang TERBAIK disisi-Nya,, untukku dan untukmu,,,insyaAllah ..

*thats why la kite tak jumpe jodoh lagi..hoho.....SABAR itu INDAH ^^

..Try to SPREAD the love.. ^_^

3 comments:

Cikrosecute said...

Insya Allah...jodoh pasti ada...

Likjj said...

Daebak ! :D

Unknown said...

kalo x jmpe jodoh skrg, INSYAALLAH di akhirat nati msti jmpe jgak ^^_

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers