Tuesday, May 7

"I miss U"

Okey, malam ni pun aku nak bercerita ciket. Maaf la kalau anda boring untuk menjejakkan mata anda ke blog ini. huhu.

Semalam, aku pergi ke universiti aku *skema sikit*. Ketika aku nak mencari parking kereta yang berdekatan dengan hospital, tetiba je aku terserempak dengan kawan. KAWAN BAIK AKU~. wee~..hepi and excited giler aku rasa. Dah lama aku tak jumpa dia. Kami sempat lagi berpelukan di tempat letak kereta tu. hehe. Tak kisah dah orang duk tengok asalkan rindu aku terubat :)
Aku tak sangka boleh berjumpa dengan dia disitu. Hanya Allah saja yang tahu betapa aku rindukan dia. Sempat gak air mata ni nak mengalir keluar tapi sempat je aku tahan *control macho la katakan..haha. Tak sure pulak dia buat apa kat hospital tu, tapi kalau tak silap dia kata dia ada apointment ngan dr. Aku dengan rela hatinya nak pi temankan dia. Seriously, aku happy giler. Kawan baik aku ada kat depan mata. huhu.

Sedang kami berbual-bual, aku baru teringatkan urusan aku. Aku meminta diri seketika untuk mengambil barang dalam kereta. Sekejap kemudian aku kembali ke tempat tersebut, kulihat kawan aku tu dah tak ada disitu. Where she go?... Oh no~,.. baru je jumpa dah nak kena berpisah balik. Terus je aku menangis kat situ.. huhu. How can she go like that before say goodbye?

Tiba-tiba aku dikejutkan dengan suara yang memanggil aku. Adakah dia? Aku mencari-cari kelibat itu, ternyata aku tidak nampak kelibatnya. Sekali lagi aku terdengar namaku dipanggil. Kali ini, ada sentuhan dibahu. "Adik, bangun. Dah subuh ni~! " kejut umi ku dari mimpiku. Huhu. What?!?! Its just a dream??????????? :( I thought it was real. Seriously aku dapat merasai kegembiraan melihat dan bertemu kawan aku tu. TT___TT
Mungkinkah?
Okey, conclusion nya I miss her badly. Entah kenapa tangan aku menjadi berat untuk mendail nombornya walau hatiku memanggil untuk bercakap dengannya. huhu. HYUNG~... I miss you so much. jeongmal !
+Ravelle Evalion <3

..Try to SPREAD the love.. ^_^

5 comments:

Arni Shuhada said...

Assalamualaikum. Jihah, ingatkan betul-betul tadi. Rupa mimpi jah. Takpo, balik nanti jumpa. He he :D

ZassDhiey said...

:P Mesti happy dapat mimpi jumpa orang,.orang rindu kita~~

Likjj said...

T.T i miss u gilee2 ahh Jihaa T___T hilang macho den baco entri ni

Unknown said...

@ravelle : hyung,...sori kalo wt hyungmnangis..huhu

Ravelle said...

T_T

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers