Thursday, October 25

Aku hanya insan yang biasa....

“Kalau aku merasakan engkau adalah cukup sempurna. Maka aku telah salah menilai kesempurnaan itu”
“ Kalau kita jatuh bukan bermakna kita kalah tetapi mungkin kerana kita salah. Kalau kita salah bukan bermakna kita menyerah tetapi mungkin kerana kita perlu muhasabah”

Okey, its holiday's time! yay -_- . furrfff.... dalam kepenatan sempat lagi nak posting2 kat blog. *PRASAN ADA ORANG BACA BLOG AKU NI* Tak pelah. Aku sedar blog aku ni tak seberapa. huhu. Its okey tak ramai yang datang singgah. Tak la aku segan ciket nak berceloteh sal perasaan aku ni. haha.

Ermmm, entah kenapa semenjak 2 menjak ini aku suka je tak puas hati ngan orang? a.k.a mood swing~..weee~~... erkk, hormon aku tak stabil ke? rasa macam dah cukup hormon ni..haha. Adakah badi "mood swing" kawan aku dulu sudah terlekat kat aku?haha....no way!!!!! oppsss....sori~

Sekarang ni aku cepat tak puas hati dengan orang. huhu. Bodoh betol aku ini. Ya Allah apa nak jadi dengan hambamu yang seorang ini. huhu.

Okey firstly aku tak suka bila ada orang yang cuba mencerobohi privacy orang. SORRY to say. Sebelum jadi apa-apa baik aku bagitahu dulu. Kepada orang-orang diluar sana, please la jangan jadi busy body nak "selak kain orang". Mind ur bisness k? Kalo aku lah kan, pantang kalo ada orang selongkor benda aku tanpa pengetahuan aku. Entah apa yang dicarinya. One more thing is dont you ever dare to selongkar hard disk aku! Dah kalo aku bagi just untuk bagi file to jangan la pi bukak file lain. Aku tak suka k? Hard disk aku tu memang lah tak ada benda pelik tapi hanya di penuhi dengan gambar je. Dah la gambar aku je. So please jangan tengok ea? I malu lah~... 

jangan ye adik-adik ^^

Surely ko akan tengok and observe gambar-gambar tu.Aku tahu lah insted of ko cakap "wah canteknye ko dalam ni" kat depan aku tapi dalam hati ko akan cakap, 'wew, muka dah la tak seberapa ada hati nak posing macam tu. Bajet hot?' or ko akan cakap dalam hati 'hodoh giler budak ni' . Mesti ko gelak punya lah dalam hati tu. Aku dah macam dapat rasa apa yang ko cakap dalam hati tu. 


Selain daripada itu, banyak benda yang tak perlu ko tahu. Dah aku bagi tahu location file yang perlu ko bukak so aku rasa tak yah duk bergedik bukak file lain lah. Aku dah bagi tu please jangan buat hal? PLEASE...PLEASE....rasanya pun aku tak penah pun buat gitu kat ko kan?kan? Kalo nak copy gambar-gambar tu pun bagitahu aku dulu. Biar aku cek gambar mana yang patut ko copy. Sekali lagi aku kata PLEASE!!! dont copy my picture! i dont like it! i think everyone have the same oppinion with me. Who ever like their picture being copying by other? *erkk...nak try jugak cakap om putih..haha* tolong lah fahami diri ini. Ce letak diri tu kat tempat orang macam aku ni. Aku bagitahu ini ditujukan kepada semua orang. Tak ada kena-mengena dengan yang hidup atau yang dah meninggal ok. Kalo ada yang terasa tu, aku mintak maaf? erk salah ke aku nak bagitahu hal yang sebenar? 

Maafkan aku. Aku mungkin tak sempurna.
tu jelah...huhu

..Try to SPREAD the love.. ^_^

2 comments:

Likjj said...

*setuju gile* -_-

Unknown said...

@atashi : ermm,bdak2 zman skrg suke benor wt mcm tu..giler2 x suke ah..erk...tukar nma?

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers