Saturday, June 9

Holiday??


okey oke...finally my parents dah accept proposal aku. Hahaha. 
Menggunakan pemikiran yang cepumas, akhirnya aku berjaya mendapatkan apa yang aku hajati. (oke, tak berjaya lagi just baru diterima)
Aku dapat pergi bercuti. YEPPY~...
Menggunakan alasan abangku, cadanganku diterima terus..wahhhh.



"Mom, sponsor la honeymoon abang..sambil tu kita ikut sekali..Jom la kita bawak diorang pergi bercuti"


tandukku sudah keluar. HAHA.
And then my parents terus je bagi green light. ahaha.
Oleh yang demikian aku telah memilih satu destinasi yang aku tak pernah pergi la, GENTING HIGHLANDS!!
wohooo... (tapi my mom kata aku dah pernah pergi time umur 13bulan. oke kiranya aku pernah pergi la tu? =_=" )
So thats mean 1 family aku nak pergi (termasuk kakak baru ^_^ )
happynye dapat bercuti 1 family. Harap-harap rancangan ini menjadi lah, abang long aku pun dah ambil cuti
hehe..semangat sungguh abang aku tue.

GENTING..THERE I WILL GO~~~~~yayyyyyyyyyyyyy





..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers