Saturday, November 17

Bukan InsAn yang lemah. . .

*AMARAN : post ini bukan untuk ditujukan khas buat seseorang. just untuk peringatan umum.
PEACE NO WAR~


Yes, aku bukan insan yang lemah yang mudah tersungkur yang mudah terpengaruh yang tidak terpedaya.
Namun begitu aku tetap perempuan yang . . .


erk..kepada perempuan diluar sana jangan ko menjadi ego dengan diri sendiri. Jangan kata menangis hanya untuk perempuan yang lembut sahaja.Tak payah jadi jantan sangatlah. 

Just one thing nak sebut kat sini, sebanarnya memang aku suka merajuk. BUT! Please la kadang kala aku tak suka dipujuk, oke? rimas lah ase. Biarlah aku reda sendiri. And jangan la kata "sikit-sikit nak merajuk". Adakah time tu aku kata aku merajuk? Hello~... bila aku kata aku tak merajuk tu aku tak merajuk la. Bila aku senyap tu tanda aku merajuk la. Tak perlu kata apa-apa...
Got it?
Thankyou~

pesanan buat si kekasih gelapku :

erk..walau kau tak pernah bahagiakan aku..*cinta dalam diam macam mana nak bahagia kan?haha*


..Try to SPREAD the love.. ^_^

2 comments:

Azhafizah MN said...

kadang kadang perempuan ni sukar dimengerti kan?susah kalau nak ditafsirkan soal hati dan perasaan ni..ape ape pun cheer up ok?

Unknown said...

hati dan perasaan sukar utk ditafsirkan......

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers