Saturday, December 22

Final Exam is Coming


Ok, finally final exam is coming~ yeah!!!
macam la dalam hati aku ni excited sangat nak exam


waarrgghhhh..... im not ready yet. Banyak lagi benda nak kena study. huhu
and tengok lah, sekarang ni pun aku sempat lagi nak meng'update' blog. Study nye tak lagi. adoi ape lah nak jadi ngan aku ni. -_-

Lepas satu-satu aku persia-sia kan peluang yang ada. Changing is needed! (pakai batai je bi aku) haha 
Jom study!haha. Akan ku sahut cabaran untuk menghabiskan mendaki nota yang menggunung itu..haha ... "gonna off for a month"
*   *   *
Lepas exam holiday!!! yay......
"Do the best in final exam to have your awesome holiday =P "


To all friends :

Usah ditanya KENAPA dan MENGAPA ALLAH SWT memberi SESUATU ujian itu kepada kita,Kerna DIA lebih MENGETAHUI apa yang DITENTUKANNYA,Usah ditanya KENAPA dan MENGAPA nikmat itu TIDAK DAPAT kepada kita,Kerna DIA lebih MEMAHAMI keperluan kita dari kehendak diri kita, 
TAPI TANYALAH... 
KENAPA dan MENGAPA kita SUKAR menerima SESUATU dengan IKHLASNYA,KENAPA dan MENGAPA kita TIDAK pernah MENSYUKURI nikmat yang DIBERI oleh-NYA,KENAPA dan MENGAPA kita SELALU bersangka BURUK dengan PENCIPTA kita,KENAPA dan MENGAPA kita SENTIASA melakukan APA yang dilarang-NYA..Søäl dìrì pèrbäikì dìrì.. 
{:-)≈ ﷲ INSYA ALLAH ﷲ (<:-)



..Try to SPREAD the love.. ^_^

1 comment:

jannsheffie said...

good luck ^^ slmt mendaki nota2 yang menggunung tu..hihi

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers