Friday, June 6

Hurt TOO MUCH

 
Why? Why you like to talk behind me?

 

# just give me a reason....
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent

Aku membawa diri sendirian...memuhasabahkan diri. tapi last2 aku yang terasa sakit.
 
Dia kat sana, mungkin berbahagia diatas masalah ini bersama teman2 yang masih setia. Gelakkan setiap apa yang aku alami, and making fun of me dengan setiap kata2 yang aku sampaikan. Deritaku Bahagiamu, kot...

Terima kasih kawan. Terasa sakitnya amat dalam. Never feel like this before. Macam nilah bila kita terlebih sayangkan orang, last2 kita yang tersakiti.

In the end....semua menunding jari kat aku......
 
"I'm sorry I don't understand
Where all of this is coming from
I thought that we were fine
(Oh, we had everything)
Your head is running wild again
My dear we still have everythin'
And it's all in your mind
(Yeah, but this is happenin')" 
- JUST GIVE ME A REASON, PINK -
 
p/s : "tak pernahkah kau sadari, akulah yang kau sakiti...?" - JUDIKA, AKU YANG TERSKITI
"jika teringatkan tentang dirimu, berlinanglah air mataku" - PAPINKA, MASIH MENCINTAIMU


..Try to SPREAD the love.. ^_^

No comments:

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers