Saturday, January 26

Teddy

Hai..hai...hai...
nampaknye dah seminggu aku bercuti, terdapat banyak perubahan dalam diri aku ni..haha
1st at all, semestinya perubahan dari segi bentuk badan..haha...memangterbaek ahhh..
Okey, ari tu lupa pulak nak citer sal mynew baby..hehe...actually i dapat present from my bro *tu pun lepas i wat merajuk..haha*
i got a rabbit!! yay *request nak guinea pig -_-*
The rabbit name teddy. Aku panggil ted je..haha...tatau nak kasi nama apa.
hermmm....teddy aku ni pemalu and penakut sikit. Susah nak rapat nak orang termasuklah aku. huhu.. sedey..
Setiap kali aku nak mengorat dia, mesti dia lari..haha..kalo aku pegang lagi la menggigil satu badan dia! haha...lawak betol la teddy aku ni.
Suka je main sorok-sorok ngan aku. Aiya, macam mana nak train rabbit aku ni? nak biar dia jadi rabbit yang baik.huhu.
Please be nice to mama ye teddy?

*teddy yang pemalu~*


..Try to SPREAD the love.. ^_^

4 comments:

Gdsbnga said...

alalalalalala omeyyynyeee rabbit !
jelesnyyeeee titew :P

Unknown said...

tenkiu..hehe...

Unknown said...

woooo... what a cute rabbit... i wish I hve it too one day..

Usu said...

cute nyer rabbit dier.... :)

My Blog's Birthday

Daisypath Anniversary tickers